Isnin, 19 Januari 2009

PERSPEKTIF KITA

Salam untuk semua,

Pagi ni rasa cam bersemangat sket nak pi keje....Nape? Pertama sebab PAS menang di KT, Kedua Meet Uncle Hussein menang juara lagu...mana tak semangat...

Tak sabar nak jumpe kengkawan kat opis...nak citer lebih lanjut....Aku tabik spring ngan sume yang perform untuk AJL23 semalam...semuanye malatooopppsssss.....

Walaupun tengok kat rumah jee....tapi rasa cam ada kt stadium....Persembahan artis-artis memang klazzzz.....especially MUH, Stacy, Faizal, Ziana, Estranged, Sofaz, Ellyana (walaupun duduk jee...), Aizat, Farah Waheeda....yang mana aku sebut ni yang persembahannya masih bermain kat kepala hotak aku nih...

Yang lain...krm salam...tapi yang aku tak puas hati vokal terbaik dapat kat Faizal...sepatutnya Ziana lebih berhak....nak buat camana pilihan juri....then persembahan terbaik bagi aku patutnya si Stacy...itu klu aku le jurinya.....tak pelah....mgkin x de rezeki....

Aku nak promote kat kengkawan, klu nak tengok perbincangan yang segar....dan dapat membentuk minda...tengoklah Perspektif Kita dan Analisis Awani....memang klazzz rancangan tuh...aku rasa penyokong2 BN pun patut tengok....yelah ada point2 yang dibincangkan perlu diambil berat dan tindakan untuk membentuk imej baru BN...barulah leh menang PRU 13 nanti....Boleh ke? Kita tengok jelah...

Oklah...aku chow dulu...nak buat keje...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Awak Tanya Saya Jawab...cewahhhh!!!