Khamis, 22 Januari 2009

Anak





Dunia-dunia....

Apa nak jadilah manusia sekarang nih..

Mengandung nak digugurkan....ada anak pi buang....dah dapat anak dera, rogol dan macam2 lagi...

Diorang tak tahu ke perasaan orang yang tak dapat anak...sakit hati bila dengar citer cam nih...

Bagi yang ada anak pastu meninggal disebabkan sakit...mmg lagi sakit hati bila dengar kes dera anak...

Yelah...anak elok sihat didera dirogol diliwat...especially baby...apa diorg ni dari kategori binatang mana?

Sampainye hati puak2 ni buat macam tuh... memang marah betul aku....especially cam aku ni dah 10 tahun kawin and still tak rezeki nak dapat anak...berita2 berkenaan penderaan ke atas anak2 ni mmg beri kesan pada emosi aku...

Sudah2lah..woi...ada anak jaga elok2....tak kiralah anak tu anak luar nikah...jagalah...jangan tambah lagi satu dosa...


3 ulasan:

  1. Memang betul tu chief.. aku sakit hati bile baca brita insan bingai xde otak yg buang-buang anak ni....Bagi kita yg xde anak ni jaga lagi baik...kan,kan,kan.

    BalasPadam
  2. ops..lupa lak...aku roza le

    BalasPadam
  3. Thank u Roza,

    Aku baru je nak tanya sapa nih?

    Heee...hee....

    BalasPadam

Awak Tanya Saya Jawab...cewahhhh!!!