Khamis, 22 Januari 2009

AKU BLUR & BLANK

Salam sume....

Ntah nape lah semalam...apa yang aku buat serba tak kena....macam ada kena sumpahan lak...
tarikh 21hb nih....

aku lahir 21hb mei....21hb gak...patutnye mestilah ok sket...

tapi semalam....sewa lori, lori rosak....tapi pastu ok lah...cari orang nak handle special project nih...mula2 ok tup2 pagi bg tau tak dapt le plak...

pastu cari replacement pun tak dapat...yang kesian budak yang sedia ada...sure penat dia buat sorang2...mcm2 le semalam....tension gak...rasa cam nak balik rumah je...

tapi nasib baik aku ni kira kategori kuat semangat...biasalah cakaran mouth to mouth...tonasi laser aku kuarlah seadanye...

Well...what to do...life must goes on...

Harap hari ni hari yang tenang bagi aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Awak Tanya Saya Jawab...cewahhhh!!!