Ahad, 22 Mac 2009

Kontroversi Minggu Kedua AF7 - teringat masa kat itm dungun

Salam sume....kembali ke udara lagi...

Tiga bulan ni mmg aku akan banjiri blog aku ngan citer2 AF je..yang mana tak suka tuh..buat2 le suka...kalau tak suka pun tak pe...leh layari blog kengkawan akak kat sebelah nih...no prob...

Minggu kedua...penuh kontroversi....ngan kisah ketakpuasan ati pelajar-pelajar....zaman akak dulu pun ada sessi camtuh...brain stormed katanye...tapi biasanye senior buat kat junior...tak de kes2 buli yang teruk2 sangat cam bebudak sekolah sekarang...

Masa tu memang le kena kutuk bagai...macam kita nih bodoh yang amat...tapi after that kita sume bersalam-salaman sebabnye nawaitu kakak2 senior buat camtu sebab nak bagi kita lebih kuat dan berubah dari kurang baik ke lebih baik and nak buka minda kita ni supaya lebih bersedia menghadapi cabaran...so, kita kena adapt semua dengan ati terbuka...no more nangis2 and lembik2...

Sapa2 pun...bila mempunyai impian untuk jadi artis, pelajar, pekerja...kita semua mmg kena bersedia menerima apa sahaja cabaran yang datang...dan terima kekurangan diri dan orang lain yang akan sama2 berada di dalam kelompok kita...

Nobody is perfect...bak kata CEO aku...kita amik 80% je yang baik dari kengkawan atau keluarga kita...20% tu mmg yang tak ok...tapi kita accept je..yang 20% tuh...tapi kalau dia punya keburukkan tu lebih dai 20%...then that individu mmg ada masalah...tak dapek nak menolong...

So kengkawan...terimalah keburukkan aku yang seadanye...klu aku ni ada lebih dari 20% tuh...korang pikirlah..atau buat sembahyang istikharah sama ada nak terus jadi kengkawan aku...heee...hee....Aku redha...

So, aku list out kat sini kengkawan aku...yang mana aku tak sebut nama tuh bukan bermaksud aku tak kawan ngan korang...ko anggap je aku ada penyakit memory lost....

Kengkawan ITM - Boni, Zu, Ata, Aween, Baie, Shidah, Mie, Roza, Adik, Lynn, Murni, Sue, Ni, Syikin, Ella, Hasmida, Yati, Shireen, Intan, Jun, Doreen, Chiken, Rabitah, Dina, Along, Angah, Lin bom...rindunye kat korang....

Kengkawan Adabi - Kak E, Nor, Kak Aida, Kak Ella, Rushaya, Raja, Sal, Syekeen, Nobita, Nik, Iskandar, Pn. Shida, Azni, Kak Ina HR, Kak Ina Fadil, Tuty, Yati, Zarina Purchasing & Akaun, Saitul, Misah, Yani, Din, Zul, Mira, Anuar, Kak Rin, Kak Nab, Wati, Siti, Iza, Kak Ros, Yusuan, Fadil, Pn. Hashimah, Dell, Stephanie, Rohaidah, Fadlizam, Mat dan lain-lain...otak akak dah jam...kenangan bersama korang mmg takkan dilupakan....Miss u oulz like hell.....

1 ulasan:

Awak Tanya Saya Jawab...cewahhhh!!!