Ahad, 1 Februari 2009

AKU MENANG...Azwan oh Azwan....Part 2

Salam semua,

Pagi ni nak sambung citer semalam...apa jadi petang semalam? Tepat pukul 6.54 pm...P.A. si Azwan Netty call aku...ucap Tahniah sebab yang pertama terpilih untuk dapat jemputan ke Majlis Hari Jadi Azwan Ali yang ke-43 pada 13hb Februari 2009.

Siap kena buat persembahan lagi...berani mati betul diorang suruh aku buat persembahan...yelah...tau2 jelah bila aku bukak mulut je..laut mula bergelora...langit mendung...angin dah tak ada sepoinye...nasib diorang le kan...

Aku dah select member terbaik aku untuk temankan aku ari tuh....Kak E...le...Ni first time aku buat perangai camni...saje je nak try something new pada umur yang dah makin lanjut...Wah!Wah!Wah!

Anyway doakan aku dan Kak E enjoy pada ari tuh...and tak lupa daratan....Amin...

Hubby aku dah redakan dan restu aku pergi ke majlis tuh... Mana nak dapat suami macam tuh...

Oklah...kita sambung story lain hari...Aku nak start wat keje....Chalo Bete...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Awak Tanya Saya Jawab...cewahhhh!!!